4. januar 2010

Kan jeg adoptere en bavian?

Jeg har fått min egen bavian. Syns jeg. Den var bitteliten, ubegripelig søt, og reiste seg på to ben og strakk armene mot meg, som om den ville jeg skulle holde den. ÅÅÅÅÅÅhhhhh! Vil ha med hjem. Men jeg forstår at jeg ikke kan få. De kan ha rabies. Dessuten blir de ganske grimme når de blir store, og tyvaktige. En av sværingene i flokken så to barn i baksetet på en bil spise snacks. Han gjorde kort prosess. Opp med døra, inn i bilen, ut med ungene, og så satt han der til bilen var tom for snacks. Utenfor sto to bleke små barn.

Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Hei dere 2. Ser at det er ca 10449 km ifra Simon's Town til Oslo, samt at det er ca 16 pluss der og 17 minus her. Deler vi antall kilometer på differansen får vi 3165. Multipliserer vi dette med 3 (depitu, dees og meg) får vi 9495 som er akkurat det en flybillett til Cape koster. Dette MÅ være et tegn og jeg er på vei. Re opp i et hjørne! Kos dere videre og fyll opp bloggen. Fortsatt god tur! Brrrr freeeezing...

    SvarSlett
  2. Kan du ikke ta med en sånn hjem til meg? Vær så snill? Hilde

    SvarSlett