6. februar 2010

Farlige Afrika IV

Jeg føler for å utdype dette med mitt hat/elsk forhold til elefanter. Man kan ikke IKKE ha et forhold til elefanter i Botswana. De tyter ut overalt. Jeg synes de er veldig fine, og jeg vet at de egentlig ikke vil meg noe vondt (tror jeg). Men jeg lar videoen under tale for seg.


Han stoppet ca 1 meter fra bilen, og mitt sete. Her sitter vi altså i en åpen bil uten tak- og jeg sitter i fanget til Eivind, i siste del av filmen.

Så altså, jeg synes at jeg burde få cred for å opptre både rolig og behersket på campingplassene når vi får besøk .... (det er altså hverken gjerder eller vakter her, og vi er ofte helt alene).

Mon tro hva den tenker? "Kanskje jeg skal gå og trampe litt på hun der i stolen?"

1 kommentar:

  1. Tror jeg rygget en halvmeter bakover i stolen første gang jeg så videoen. Kan man kjøre fra en sinna elefant på de dårlige veiene? Jeg synes du er veldig modig, Pitufa!!

    SvarSlett